خبرنگاران فرصت ارسال اظهارنامه مالیاتی یک ماه تمدید شد

به گزارش کشتی کروز، تهران - خبرنگاران - معاون سازمان امورمالیاتی کشور گفت: فرصت ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده به مدت یک ماه تمدید شده است.

خبرنگاران فرصت ارسال اظهارنامه مالیاتی یک ماه تمدید شد

محمود علیزاده شنبه شب در برنامه گفتگوی تلویزیونی اضافه کرد: این اظهارنامه قرار بود 15 دی ماه امسال به حوزه های مالیاتی ارائه گردد که تا 15 بهمن ماه امسال تمدید شده است.

وی گفت: همچینن قرار بود این اظهارنامه در مرحله بعدی 15 فروردین ماه سال 1400 به سازمان امور مالیاتی ارسال گردد که آنهم تا 15 اردیبهشت ماه سال 1400 تمدید شده است.

وی تاکید نمود: به علت شرایط خاص کسب و کار مهلت ارسال اظهار مالیاتی تا 10 بهمن ماه امسال برای مودیان تمدید شده و این فرصت باعث آرامش مودیانی مالیاتی شده است.

پیشتر محمد نهاوندیان معاون مالی رییس جمهوری در ارتباط با کسب و کارها نیز اضافه کرد: برای همه کسب و کارها مقرر شد عملیات اجرایی وصول مالیات مستقیم تا بهمن ماه متوقف گردد و برای صدور یا تجدید پروانه های کسب و کار واحدهای مالی اشخاص حقیقی، نیازی به اخذ گواهی پرداخت مالیاتی نخواهند داشت.

وی گفت: اظهارنامه مالیات بر ارزش اضافه کرده که هر سه ماه یک بار باید تسلیم گردد، مقرر شد به مدت یک ماه برای سه ماهه سوم و چهارم امسال تمدید گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1520

به "خبرنگاران فرصت ارسال اظهارنامه مالیاتی یک ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرصت ارسال اظهارنامه مالیاتی یک ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید