خبرنگاران شهروندان شهرکردی کیسه های زباله کرونایی را مجزا و معین نمایند

به گزارش کشتی کروز، شهرکرد- خبرنگاران- رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهروندان مبتلا به ویروس کرونا، کیسه های زباله خود را مجزا ، معین و نشانه گذاری نمایند و سپس بیرون از خانه قرار دهند.

خبرنگاران شهروندان شهرکردی کیسه های زباله کرونایی را مجزا و معین نمایند

حیدر علی پور روز آدینه در نشست کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهرکرد تاکید نمود: شهروندان با این اقدام، علاوه بر توجه به سلامت محیط، در حفظ شرایط سلامت و جلوگیری از ابتلای پاکبانان به ویروس کرونا یاری می نمایند.

وی با اشاره به کوشش شبانه روزی پاکبانان شهرداری شهرکرد برای نظافت خیابان ها، معبرها و محیط زیست شهری اضافه کرد: توجه به شرایط معیشتی این قشر از جامعه مورد تاکید اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری است.

علی پور توضیح داد: مدیریت شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری با تمام توان در راستای پاکیزگی و جمع آوری زباله اقدام به ارایه خدمات می نماید.

عضو دیگر کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: نحوه جمع آوری زباله و شیرابه ها در سطح شهر مناسب نیست.

حمیدرضا دانش گفت:اگرچه هنوز انتظار تفکیک زباله از مبدأ وجود ندارند اما در این راستا، تمام کوشش شهرداران در راستای جمع آوری صحیح زباله انجام می گردد.

به گزارش خبرنگاران،

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری 200 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1448

به "خبرنگاران شهروندان شهرکردی کیسه های زباله کرونایی را مجزا و معین نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان شهرکردی کیسه های زباله کرونایی را مجزا و معین نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید