خبرنگاران رئیس اورژانس: همکاری با شهرداری سبب رضایت مندی شهروندان شد

به گزارش کشتی کروز، تهران - خبرنگاران - رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن قدردانی از همکاری شهرداری تهران گفت: ماحصل همکاری شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور منجر به سرعت بالا کیفیت خوب خدمات و رضایت مندی همشهریان شده است.

خبرنگاران رئیس اورژانس: همکاری با شهرداری سبب رضایت مندی شهروندان شد

????️به گزارش خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور، دکتر پیر حسین کولیوند اضافه کرد: آموزش یکی از وظایف سازمان اورژانس کشور است که با همکاری شهرداری تهران به خوبی در حال اجرا است.

????️وی در مورد مدیریت بحران نیز گفت؛ همکاری خوب شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور علاوه بر بهبود کیفیت خدمات در زمان های بحران منجر به صرفه جویی و ذخیره سازی منابع شده است.

????️رئیس سازمان اورژانس کشور در مورد امداد هوایی در شهر تهران اضافه کرد؛ با احداث پد بالگرد در مناطق مختلف تهران امداد رسانی بهتر و با سرعت صورت گرفته است.

????️دکتر کولیوند گفت: در شرایط فعلی همدلی و همفکری بین بخشی برای یاری به هموطنان ضروری است و یاری شهرداری نمونه شاخص همدلی است.

خدمات بهتر با همکاری با سازمان هایی مانند سازمان اورژانس کشور

????️شهردار تهران نیز در این نشست گفت: تیم مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند تمام خدمات را به همشهریان ارائه بدهد و همکاری با سازمان هایی مانند سازمان اورژانس کشور به ما یاری می نماید که خدمات بهتری را ارائه بدهیم.

پیروز حناچی اضافه کرد: ما هنوز با بحران جدی در شهر تهران روبرو نشدیم و خدمات و همکاری های فعلی می تواند مانوری برآی آمادگی بیشتر و بهتر در شرایط بحرانی باشد .

????️وی گفت: زیر ساخت ها برای همکاری های بیشتر فراهم است و این تفاهم نامه در راستای افزایش همکاری های بیشتر است.

????️هم اکنون بیش از 122 پایگاه اورژانس و 44 پد بالگرد با همکاری شهرداری تهران در شهر تهران مستقر است .

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1828

به "خبرنگاران رئیس اورژانس: همکاری با شهرداری سبب رضایت مندی شهروندان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس اورژانس: همکاری با شهرداری سبب رضایت مندی شهروندان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید