تور اروپا ارزان: حمله اتحادیه اروپا به اتیوپی در پی اخراج 7 مقام سازمان ملل

به گزارش کشتی کروز، جوزپ بورل ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصمیم اتیوپی در اخراج هفت مقام سازمان ملل متحد از خاک این کشور به بهانه دخالت در امور داخلی این کشور انتقاد کرد.

تور اروپا ارزان: حمله اتحادیه اروپا به اتیوپی در پی اخراج 7 مقام سازمان ملل

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بورل در حساب توئیتر خود نوشت: من صدای خود را به صدای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل اضافه می کنم. اخراج 7 کارمند سازمان ملل از اتیوپی با میلیون ها نفر که به شدت به یاری احتیاج دارند غیر قابل قبول است.

بورل اضافه کرد: حفظ جان و یاری به آنها وظیفه اصلی دولت اتیوپی است.

ایالات متحده تصمیم اتیوپی در اخراج 7 مقام ارشد سازمان ملل از سرزمین های خود را به علت کوشش برای مداخله در امور داخلی اتیوپی محکوم کرد و از جامعه بین المللی خواست در واکنش به این اقدام اقدامات فوری انجام دهند.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری گفت: دولت ایالات متحده اقدام بی سابقه دولت اتیوپی برای اخراج رهبری همه سازمان های سازمان ملل متحد در عملیات های بشردوستانه جاری را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می نماید.

ساکی اضافه کرد که ایالات متحده با مقامات سازمان ملل متحد مبنی بر اینکه رویکرد اتیوپی غیر سازنده است،موافق است و و از مانع شدن دولت اتیوپی در دسترسی غیرنظامیان به یاری های بشردوستانه ابراز نگرانی کرد.ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2018

به "تور اروپا ارزان: حمله اتحادیه اروپا به اتیوپی در پی اخراج 7 مقام سازمان ملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: حمله اتحادیه اروپا به اتیوپی در پی اخراج 7 مقام سازمان ملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید