حاشیه بازی سایپا - فولاد، حضوربازیکن سابق پرسپولیس و هواداران غنایی در ورزشگاه، خوش وبش گرم دایی و قطبی

به گزارش کشتی کروز، سرمربیان تیم های فوتبال سایپا و فولاد خوزستان قبل از آغاز دیدار دو تیم در هفته بیست ویکم لیگ برتر خوش وبش گرمی با هم داشتند.

حاشیه بازی سایپا - فولاد، حضوربازیکن سابق پرسپولیس و هواداران غنایی در ورزشگاه، خوش وبش گرم دایی و قطبی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال سایپا و فولادخوزستان از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست ویکم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.

استقبال کم هواداران دو تیم باعث شده تا کمتر از 100 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند و سکوت عجیبی بر ورزشگاه شهدای شهر قدس حاکم باشد، اما با گذشت دقایقی از بازی، بر تعداد هواداران تیم سایپا افزوده شد.

سه نفر از دوستان ساموئل سارفو، بازیکن تیم سایپا که اهل کشور غنا هستند، در ورزشگاه حضور دارند و قبل از شروع بازی، مداقع تیم سایپا را تشویق کردند.

سپهر حیدری، مدافع پیشین پرسپولیس که سابقه قهرمانی لیگ برتر با این تیم را در زمان سرمربیگری افشین قطبی در کارنامه دارد، از تماشاگران ویژه بازی سایپا - فولاد خوزستان است.

افشین قطبی، سرمربی تیم فولاد قبل از شروع بازی به سمت نیمکت سایپا رفت و با همتای خود در این تیم یعنی علی دایی خوش وبش گرمی داشت. سرمربیان دو تیم با هم عکس یادگاری گرفتند.

کمتر از 50 هوادار تیم فولاد در ورزشگاه حضور دارند و افشین قطبی، سرمربی تیم خود را تشویق کردند.

تقابل افشین قطبی و علی دایی در حالی مهمترین دیدار هفته بیست ویکم لیگ برتر را رقم زده است که هر دو مربی، سابقه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه دارند و این موضوع برای عکاسان حاضر در ورزشگاه، سوژه شده بود.

داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، مسئول برگزاری این دیدار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 296

به "حاشیه بازی سایپا - فولاد، حضوربازیکن سابق پرسپولیس و هواداران غنایی در ورزشگاه، خوش وبش گرم دایی و قطبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی سایپا - فولاد، حضوربازیکن سابق پرسپولیس و هواداران غنایی در ورزشگاه، خوش وبش گرم دایی و قطبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید