جزئیات محدودیت های جدید ترافیکی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات طرح محدودیت های جدید ترافیکی کرونایی در این استان را تشریح کرد.

جزئیات محدودیت های جدید ترافیکی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه اولویت در این طرح ترددهای برون شهری است، گفت: این محدودیت ها از روز شنبه یکم آذر ماه به مدت دو هفته بطور همزمان با سراسر کشور اجرا می شوند.

وی با بیان اینکه در این طرح شهرها به سه شرایط زرد، نارنجی و قرمز تقسیم شده اند، اظهارکرد: برای شهرهای زرد هیچ محدودیت ترددی وجود ندارد اما هیچ خودرو پلاک غیربومی حق ورود به شهرهای با شرایط نارنجی و قرمز را ندارد و خودروهای غیربومی به وسیله کمربندهای به خارج شهرها راهنمایی می شوند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهرهایی که کمربندی ندارند نیز خیابانی جهت عبور این خودروها بدون توقف در نظر گرفته می گردد.

سرهنگ ویسی پور توضیح داد: خودروهایی که از شهرهای با شرایط قرمز به شهرهای قرمز دیگر در صورت تمرد یک میلیون تومان جریمه می شوند و خودروهای که از شهر نارنجی وارد شهر قرمز شوند 500هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: وسایل نقلیه باربری و مسافربری عمومی مشمول این محدودیت ها نمی شوند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: اولویت در اجرای و اعمال این محدودیت ها می خواهد وارد یا خارج شوند، خودروهای پلاک شخصی همراه با خانواده است.

سرهنگ ویسی پور بیان نمود: علاوه بر جریمه خودروهایی که تمرد نمایند این خودروها به پارکینگ منتقل می شوند. همچنین برای خودروهای غیربومی توسط دوربین های جاده ای نیز جریمه اعمال می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1513

به "جزئیات محدودیت های جدید ترافیکی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات محدودیت های جدید ترافیکی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید