جریان صدر: شناخت الکاظمی از مفسدین به عراق در مبارزه با فساد کمک می کند

به گزارش کشتی کروز، جریان صدر عراق مامور جدید تشکیل کابینه عراق را که رئیس دستگاه اطلاعات این کشور بوده مشرف به پرونده های مفسدین عراقی دانست و گفت دولت آینده قادر به مبارزه جدی با فساد است.

جریان صدر: شناخت الکاظمی از مفسدین به عراق در مبارزه با فساد کمک می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حاکم الزاملی یکی از رهبران جریان صدر روز پنجشنبه گفت که مصطفی الکاظمی مامور تشکیل کابینه عراق اطلاع زیادی از مسائل اطلاعاتی و پرونده های مفسدین دارد و دولت او هم کم ارزش نخواهد بود.

حاکم الزاملی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: مصطفی الکالظمی دولتی متخصص و عاری از سوء ظن به فساد را تشکیل خواهد داد که قادر به مدیریت مرحله آینده خواهد بود.

الزاملی گفت: الکاظمی اطلاع زیادی بخصوص در زمینه اطلاعات و امنیت کشور دارد و یک کارمند ارشد دولتی است که سازمانی حساس را مدیریت کرده و پرونده های زیادی از اغلب مفسدین را در اختیار دارد. از همین رو دولت او ناچیز و کم ارزش نخواهد بود.

این رهبر جریان صدر گفت: الکاظمی قادر به مبارزه با فساد است به خصوص که اطلاعات و پرونده های زیادی را درباره طرف ها و شخصیت هایی مفسد در اختیار دارد و این قدرت عامل اصلی و مهم در تحقق خواسته های ملت عراق خواهد بود.

ظهر روز پنجشنبه و پس از اعلام انصراف عدنان الزرفی از تشکیل کابینه جدید عراق، رئیس جمهور این کشور، مصطفی الکاظمی رئیس دستگاه اطلاعات را به عنوان مامور تشکیل کابینه عراق انتخاب کرد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1110

به "جریان صدر: شناخت الکاظمی از مفسدین به عراق در مبارزه با فساد کمک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریان صدر: شناخت الکاظمی از مفسدین به عراق در مبارزه با فساد کمک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید