فراوری انبوه لیموزین پوتین

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: خط فراوری انبوه آئوروس لیموزین ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه طی مراسمی راه اندازی شد.

فراوری انبوه لیموزین پوتین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا ،پوتین روز دوشنبه بطور مجازی در مراسم راه اندازی خط فراوری انبوه لیموزین آئوروس در منطقه خاص مالی سنات آلابوگا در جمهوری تاتارستان روسیه شرکت کرد.

رئیس جمهوری روسیه در این مراسم گفت: این رویداد مهمی برای صنایع خودروسازی و مجموعه صنایع روسیه است.

وی اعلام کرد: خریداران می توانند در ماه ژوئن (ماه آینده میلادی) نخستین لیموزین ساخت روسیه را خریداری نمایند.

پوتین با بیان اینکه اطمینان دارم خودروهایی که در کاذرخانه آئوروس ساخته می گردد، متقاضی زیادی خواهد داشت، اظهار کرد: من از این خودرو استفاده می کنم و بارها با آن رانندگی نموده ام.

وی اضافه نمود: آئوروس واقعا خودرو خوبی است و با همه استانداردهای دنیای مطابقت می نماید.

در طرح فراوری آئوروس بیش از 50 شرکت روسی و خارجی شرکت دارند و در سال 2022 تا 80 درصد این طرح بومی خواهد شد.

پس از فراوری چندین خودروی آزمایشی آئوروس در یک سال اخیر، انتظار می رود 360 خودرو از این مدل در سه ماهه سوم 2021 فراوری گردد.

ظرفیت فراوری این کارخانه طبق برنامه تا 2022 تقریبا 5 برابر شده و به بیش از 1700 خودرو میرسد. این کارخانه بالاخره تا 2024 سالانه بیش از 5200 خودرو فراوری خواهد نمود.

وزارت صنعت و بازرگانی روسیه پیش تر اعلام نموده بود که سیستم ربات کارخانه فراوری آئوروس امکان کارهای پیچیده فنی را فراهم می نماید.

به گفته آلکسی بورووکوف، رئیس مرکز مهندسی دانشگاه پلی تکنیک سنت پترزبورگ، نمونه اولیه لیموزین ساخت روسیه خودرویی است 6 تنی با قدرت و قابلیت های ویژه که حدود 800 اسب بخار توان دارد و از همه مهمتر، امن ترین خودروی دنیا است.

پیش تر اعلام شده بود که قیمت یک لیموزین آئوروس حدود 10 میلیون روبل (معادل 140 هزار دلار) است و رئیس جمهوری روسیه به چند نفر از سران کشورهای عربی ازجمله ولیعهد امارات فروش این خودرو را پیشنهاد نموده بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1853

به "فراوری انبوه لیموزین پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه لیموزین پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید