توقف در فرایند نزولی ابتلا به کرونا در لرستان

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: در هر شرایطی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی لازم است.

توقف در فرایند نزولی ابتلا به کرونا در لرستان

سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که امروز چهارم بهمن ماه برگزار گردید، اظهار کرد: طبق گزارش ستاد ملی مدیریت کرونا فرایند نزولی ابتلا به بیماری در بعضی از نقاط کشور متوقف شده و شواهد حکایت از توقف سیر نزولی کرونا در لرستان نیز دارد.

وی توضیح داد: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نشانه های کوچکی از افزایش تعداد مبتلایان در بعضی از نقاط استان مشاهده شده که این موضوع می تواند زنگ خطر احتمال تغییر شرایط باشد.

استاندار لرستان گفت: با توجه به این موضوع، کمیته های ستاد مدیریت کرونا مجدداً فعالیت های خود را در راستای دستورالعمل های ستاد شروع خواهند کرد و شرایط استان به طور منظم رصد می گردد.

خادمی اضافه نمود: اگر شرایط کنونی که منجر به توقف سیر نزولی ابتلا به کرونا شده، ادامه یابد مجبور خواهیم بود به تناسب شرایط محدودیت هایی را در استان اعمال کنیم.

وی بیان نمود: در هر شرایطی و تا ریشه کن شدن کامل کرونا، ضرورت دارد همه اقشار جامعه مانند اصناف، مالکین کسب وکار و مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی اهتمام داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1638

به "توقف در فرایند نزولی ابتلا به کرونا در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف در فرایند نزولی ابتلا به کرونا در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید