تجمع اعتراضی مقابل کاخ سفید علیه تصرف سفارت ونزوئلا در آمریکا

به گزارش کشتی کروز، بیش از 200 تن در مقابل کاخ سفید و در اعتراض به تصرف سفارت ونزوئلا توسط مقام های آمریکایی و دستگیری چهار فعال که در این ساختمان اقامت داشتند، دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی مقابل کاخ سفید علیه تصرف سفارت ونزوئلا در آمریکا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، معترضان در ابتدا در مقابل سفارت ونزوئلا تجمع کردند و سپس به سمت کاخ سفید رفتند و در آنجا چند تن از معترضان تاکید کردند که اقدام دولت آمریکا در تصرف سفارت ونزوئلا در آمریکا نقض تمامیت ارضی یک کشور و قوانین بین الملل است و تمامی ساختمان های دیپلماتیک در سراسر دنیا از جمله آمریکا را در معرض خطر قرار می دهد.

آدریان پاین، یکی از چهار فعال دستگیر شده که روز آدینه آزاد شد، گفت: ما امروز در مقابل کاخ سفید تجمع کردیم تا به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا این را بگوییم که بدانند ما این نبرد را کنار نمی گذاریم.

وی ادامه داد: ما دیگر نمی توانیم در سفارت باشیم چون به ما حکم تخلیه دادند اما به نبرد خود با تمام قوا ادامه می دهیم تا به مطمئن شویم که آمریکا دست به یک کودتای دیگر در آمریکای لاتین نمی زند.

حدود 20 مأمور پلیس در محل سفارت ونزوئلا حضور دارند و آن را با موانعی بسته اند.

این راهپیمایی و تجمع اعتراضی در صلح و آرامش کامل برگزار گردید.

کوین زیس، یکی دیگر از فعالان بازداشتی که او هم روز آدینه آزاد شد، گفت که اگرچه حفاظت از سفارت ونزوئلا انتها یافته اما کمپین برای متوقف کردن کودتای آمریکایی در ونزوئلا و امپریالیسم ایالات متحده تازه شروع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 337

به "تجمع اعتراضی مقابل کاخ سفید علیه تصرف سفارت ونزوئلا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع اعتراضی مقابل کاخ سفید علیه تصرف سفارت ونزوئلا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید