بوفون: کونته برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا مردد است

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: کاپیتان یوونتوس اعتراف کرد راهنمایی آتزوری یکی از دلایلی بوده است که سرمربی بانوی پیر تصمیم به ترک این تیم گرفته است.

بوفون: کونته برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا مردد است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون در گفت وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا در مورد فسخ قرارداد آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس طی توافقی دوجانبه با سران باشگاه، در پاسخ به این سؤال که آیا بی انگیزگی کونته برای راهنمایی بانوی پیر دلیل جدایی او بوده است، گفت: راستش را بخواهید کونته در فصل گذشته آن شور و انگیزه ای را که برای پیمودن تمام راستا لازم بود، داشت حتی در چهار بازی که بعد از مسجل شدن قهرمانی مان داشتیم هم او انگیزه اش را از دست نداد. این نشان می دهد که او چه شخصیت حرفه ای دارد.

بوفون اضافه نمود: در ماه می چیزهایی درباره بروز اختلاف عقیده میان کونته و مسئولان باشگاه شنیدم اما چیزی مهمی نبود و همه چیز حل شد. با شنیدن حرف های کونته، باید بگویم که دلایل جدایی او از یوونتوس شخصی بود و هیچ ربطی به باشگاه نداشت. هنوز شخصاً با کونته حرف نزده ام، چون گوشی اش خاموش است اما برای او پیامک فرستاده ام. به هرحال عقیده دارم که او دلیل این کارش را به ما خواهد گفت. یوونتوس با رفتن کونته شخصیت برجسته ای را از دست می دهد، کسی که روحیه یوونتوسی بیش از همه در وجودش موج می زد اما ما هنوز بازیکنان و مدیران طراز اولی داریم. کارمان سخت خواهد شد اما به آن ادامه می دهیم.

سنگربان یوونتوس سپس اعتراف کرد که شایعات مطرح شده درباره جدایی کونته برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا که پس از استعفای چزاره پراندلی بدون سرمربی است، چندان دور از حقیقت نیست.

وی توضیح داد: کونته مربی است که شایسته و قادر به حضور در رختکن هر تیمی در دنیاست. مردم او را به خاطر شور فوتبالی و حرفه ای بودنش و به خاطر انگیزه و اراده اش برای کسب پیروزی دوست دارند. من مصاحبه او را دیده ام و زمانی که دقیقاً درباره راهنمایی تیم ملی ایتالیا با او صحبت شد، مردد به نظر می رسید. بعد از چنین تصمیمی به نظر می رسید او کمی زمان می خواهد.

از ماسیمیلیانو آلگری و روبرتو مانچینی به عنوان محتمل ترین گزینه ها برای راهنمایی یووه نام برده می گردد. بوفون در این خصوص هم مطرح نمود: کارنامه هر دو مربی و دیگر کسانی که از آنها نام برده شده است، نشان می دهد که همگی در سطوح بالا، موفقیت های زیادی کسب نموده اند. نمی دانم چه کسی مربی یوونتوس خواهد شد اما می دانم که اورونزو کانا را استخدام نخواهند کرد!

اورونزو کانا شخصیت یکی از فیلم های کمدی دهه هفتاد ایتالیاست که در آن نقش یک مربی فوتبال فاجعه آمیز را بازی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 564

به "بوفون: کونته برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا مردد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: کونته برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا مردد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید