برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام ایرانی با حضور معاون وزیر ورزش

به گزارش کشتی کروز، به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و هفته وحدت، جشنواره فرهنگی، ورزشی و آیینی اقوام ایرانی تحت عنوان بهار مهربانی برگزار گردید.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام ایرانی با حضور معاون وزیر ورزش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش روستایی، جشنواره فرهنگی، ورزشی، آیینی اقوام ایرانی با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزیر ورزش و جوانان، غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و حسن داور زنی رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران در فرهنگسرای اشراق تهران برگزار گردید. این جشنواره تحت عنوان بهار مهربانی با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی با همکاری هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران، فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

حسن داورزنی رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در خصوص بر گزاری جشنواره اقوام ایرانی گفت: با برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی که آداب و رسوم اقوام مختلف کشور به نمایش در خواهد آمد نشاط واقعی به جامعه تزریق می گردد. بازیهای بومی محلی در گذشته بخشی از زندگی مردم بوده و امروزه نیز برگزاری آنها یک حس خاص در مردم ایجاد می نماید و این حس به صورت خودجوش به نشاط اجتماعی منتهی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 228

به "برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام ایرانی با حضور معاون وزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام ایرانی با حضور معاون وزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید