بروتو: شایعه تبانی ایتالیا، توهین به تیم من است

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: هدف ما ارائه بهترین بازی ها و دریافت بهترین نتیجه است و وجود شایعاتی همانند تبانی را نوعی توهین به تیمم به حساب می آورم.

بروتو: شایعه تبانی ایتالیا، توهین به تیم من است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مائورو بروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در نشست خبری پیش از مسابقه فردا با ایران گفت: خیلی خوشحالم و باعث افتخارم است که در ایران هستم. والیبال ایران پیشرفت های زیادی در سطح دنیا در سال های گذشته داشته و دو پیروزی قابل توجه در هفته های قبل مقابل برزیل به دست آورده است. هرچند به خاطر میزبانی مرحله نهایی از الان در جمع 6 تیم برتر هستیم ولی تمام کوشش خودمان را خواهیم کرد چون بازی سختی پیش رو داریم. من برای اولین بار است که به ایران می آیم و از این بابت افتخار می کنم.

سرمربی ایتالیا در خصوص غیبت بازیکنان اصلی اش گفت: تیمی که به ایران آورده ام تیم B نیست. تعدادی از بازیکنان ما در ساعات آخر و در لحظات خاتمهی به تیم ملحق شدند به همین خاطر ترجیح دادم در این هفته ها به آنها استراحت دهم. به هر حال آنها هم انسان هستند و احتیاج به استراحت دارند. برنامه فشرده ای پیش رو داریم و برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان باید به آنها استراحت می دادیم.

بروتو از شنیدن شایعه تبانی احتمالی تیمش بسیار ناراحت شد و گفت: خواهش می کنم از این سوال ها از من نپرسید. هدف ما ارائه بهترین بازی ها و دریافت بهترین نتیجه است و وجود چنین شایعاتی را نوعی توهین به تیمم به حساب می آورم. شما اگر به فیلم بازی های ما نگاه کنید متوجه کوشش بازیکنان ما خواهید شد. به همین خاطر تصور تبانی را هم در این مورد نمی توان کرد. ضمناً ما با همان ترکیبی که به لهستان رفتیم به تهران آمدیم. پس هیچ تبانی در کار نیست.

سرمربی ایتالیا در خصوص بازی فردای تیمش مقابل ایران گفت: صحبت در خصوص نتیجه این بازی خیلی سخت است و من هم پیشگو نیستم. ایران یک تیم خاص است و در هفته های گذشته بسیار خوب درخشیده است. امیدوارم همه شاهد بازی های خوبی باشیم.

وی در خاتمه گفت: من هفته آینده در بازی با برزیل از ترکیب اصلی تیمم استفاده خواهم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 558

به "بروتو: شایعه تبانی ایتالیا، توهین به تیم من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروتو: شایعه تبانی ایتالیا، توهین به تیم من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید