برلوسکونی در پرونده فساد جنسی تبرئه شد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: نخست وزیر پیشین ایتالیا از اتهام سوءاستفاده از سِمت نخست وزیری و پرداخت پول به یک دختر نابالغ در ازای خدمات جنسی، تبرئه شد.

برلوسکونی در پرونده فساد جنسی تبرئه شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی، دیوان عالی ایتالیا سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر پیشین این کشور را از اتهامات سوءاستفاده از سِمت نخست وزیری و پرداخت پول به یک دختر نابالغ در ازای خدمات جنسی، تبرئه کرد.

برلوسکونی پیشتر و در سال 2013 در پرونده اتهامی موسوم به بونگا بونگا محکوم شد، اما در دادگاه تجدید نظر سال بعد توانست به پیروزی دست یابد و از این اتهام تبرئه شود.

دیوان عالی ایتالیا درخواست دادستان ها برای کنار گذاشتن تبرئه برلوسکونی و برگزاری یک دادگاه جدید برای رسیدگی به پرونده های اتهامی وی را رد کرد.

با این حال برلوسکونی که سه دوره نخست وزیر ایتالیا بوده است همچنان درگیر چندین نبرد حقوقی و قضایی دیگر است.

برلوسکونی و کریمه المحروق، دختر نوجوان 17 ساله ای که به داشتن روابط غیراخلاقی متهم بوده اند، هرگونه رابطه جنسی با یکدیگر را رد کرده اند.

بیش از 9 ساعت طول کشید تا قضات دیوان عالی ایتالیا بتوانند تصمیم خود را اتخاذ کنند و جزئیات حکم خود را همراه با دلایل آن طی 90 روز آینده صادر خواهند کرد.

تحلیلگران بر این باورند که حکم صادر شده به برلوسکونی اجازه می دهد تا رهبری حزب خود به نام فورزا ایتالیا را به عهده بگیرد، حزبی که برای حفظ جایگاه خود به عنوان بزرگترین حزب ایتالیا در تقلا است.

با این حال اتهامات پرداخت رشوه به شاهدان پرونده بونگا بونگا و فساد سیاسی وی همچنان در حال بررسی است.

هفته پیش بود که دوره خدمات اجباری اجتماعی برلوسکونی به جرم تقلب مالیاتی پایان یافت.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 733

به "برلوسکونی در پرونده فساد جنسی تبرئه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلوسکونی در پرونده فساد جنسی تبرئه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید