بایرن مونیخ در ژانویه نسبت به جذب سانه اقدام می نماید

به گزارش کشتی کروز، باشگاه بایرن مونیخ همچنان چشم به جذب بال آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی دارند.

بایرن مونیخ در ژانویه نسبت به جذب سانه اقدام می نماید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی سان با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ همچنان نسبت به جذب لروی سانه علاقه مند است و میخواهد در پنجره نقل وانتقالات زمستانی نسبت به خدمت دریافت بال آلمانی منچسترسیتی اقدام کند. سانه 23 ساله که در حدود یک و ماه و نیم پیش مصدوم شد، انتظار می رود در ماه فوریه یا مارس 2020 بتواند به شرایط بازی برسد که این برای بایرن مونیخ که میخواهد در ماه ژانویه نسبت به جذب این بازیکن اقدام کند، ایده آل است.

این بال آلمانی در اواسط مرداد ماه در جریان دیدار منچسترسیتی با لیورپول در جام خیریه انگلیس از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شد و باشگاه منچسترسیتی در آن مقطع اظهار داشت این بازیکن در حدود هفت ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود.

لروی سانه در این تابستان شایعه بازگشتش به فوتبال باشگاهی آلمان بسیار داغ بود اما مصدومیت بدموقع تمامی معادلات را به هم ریخت. رسانه های آلمانی در تابستان گزارش داده بودند که بال پیشین شالکه در جهت پیوستن به بایرن مونیخ قرار داد و حتی برای عقد قراردادی پنج ساله با دستمزد سالیانه 18 میلیون یورو با بایرن به توافق رسیده است.

بال تیم ملی فوتبال آلمان تاکنون در 134 بازی از رقابت های مختلف برای منچسترسیتی به میدان رفته و 39 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 506

به "بایرن مونیخ در ژانویه نسبت به جذب سانه اقدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ در ژانویه نسبت به جذب سانه اقدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید