باشگاه رئال مادرید در بحبوحه کرونا آغاز به برداشتن سقف ورزشگاهش کرد!

به گزارش کشتی کروز، یک رسانه اسپانیایی مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید با وجود محدودیت های گسترده اعمال شده توسط دولت اسپانیا برای کنترل شیوع کرونا، پروژه های عمرانی اش را ادامه می دهد.

باشگاه رئال مادرید در بحبوحه کرونا آغاز به برداشتن سقف ورزشگاهش کرد!

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، شبکه آنتنا 3 اسپانیا با انتشار تصاویری هوایی از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از شروع پروژه تغییر مدل ورزشگاه خانگی رئال مادرید آن هم در بحبوحه شیوع کرونا در اسپانیا پرده برداشت.

شیوع کرونا در اسپانیا که مرگ بیش از 20 هزار نفر را هم در پی داشته، سبب شده است که بیشتر کسب و کارهای این کشور به حالت تعلیق درآید به خصوص آن دسته از کارهایی که ضروری نبوده و لزومی به ادامه آنها وجود ندارد و ظاهراً پروژه های ساختمانی هم جزو آنهاست هرچند طبق ادعای شبکه آنتنا 3 اسپانیا، باشگاه رئال مادرید این موضوع را نادیده گرفته است.

این شبکه از شروع پروژه باشگاه رئال مادرید برای تغییر نمای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خبر داده است و برای اثبات ادعای خود هم تصویری هوایی از این ورزشگاه منتشر نموده که نشان می دهد دو بخش اصلی از سقف ورزشگاه (سقف روی صندلی اصلی و سکوهای مقابل آن در ضلع های شمالی و جنوبی) برداشته شده اند.

طبق ادعای نشریه آ اس اسپانیا، یکی از بخش های پروژه باشگاه رئال مادرید برای سانتیاگو برنابئو مجهز کردن این ورزشگاه به سقف جمع شونده است که در مواقع بارندگی کاملاً بسته می گردد. این پروژه اما گویا از مدت ها پیش شروع شده چرا که در تصاویر منتشر شده سه جرثقیل بلند مشاهده می گردد. طبق ادعای آ اس این مراحل برداشتن سقف فعلی ورزشگاه از سه ماه پیش شروع شده است و با تعلیق لیگ، مراحل برداشتن سقف شروع شده است.

طرح مورد نظر باشگاه رئال مادرید برای تغییر نمای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

ادامه پروژه های عمرانی باشگاه مادریدی در حالی است که محدودیت های سفت و سختی برای تردد افراد و خودروها در تمامی خیابان های این شهر وجود دارد تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1015

به "باشگاه رئال مادرید در بحبوحه کرونا آغاز به برداشتن سقف ورزشگاهش کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه رئال مادرید در بحبوحه کرونا آغاز به برداشتن سقف ورزشگاهش کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید