بارسلونا برای جبران ضرر های مالی ناشی از کرونا حقوق بازیکنانش را کاهش می دهد

به گزارش کشتی کروز، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا ممکن است برای جبران بخشی از ضرر های که در نتیجه تعطیلی لالیگا به این تیم تحمیل شده است، سیاست های مالی جدیدی اتخاذ کند.

بارسلونا برای جبران ضرر های مالی ناشی از کرونا حقوق بازیکنانش را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، باشگاه بارسلونا در نظر دارد برای جبران ضرر های مالی ناشی از تعطیلی مسابقات فوتبال درلالیگا از حقوق پرداختی به بازیکنان خود بکاهد.

به گزارش ESPN، اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا قرار است هفته آینده تشکیل جلسه دهند و درباره کاهش موقت حقوق برخی از اعضای تیم اصلی باشگاه تصمیم گیری کنند.

تعطیلی مسابقات فوتبال در اسپانیا همانند دیگر لیگ های معتبر فوتبال اروپا، آثار مخربی بر شرایط مالی تیم های لالیگا گذاشته است. این اتفاق در نتیجه کاهش یا قطع بخشی از درآمدهای باشگاه از محل فروش حق پخش، قراردادهای اسپانسر و فروش بلیت است که برای تیم های پرطرفدارتری مانند بارسلونا تبعات سنگینی داشته است به خصوص این تیم در قاره اروپا بیشترین میزان حقوق پرداختی به بازیکنانش را دارد.

همین موضوع سبب شده که باشگاه چاره ای جز کاستن حقوق بازیکنانش نداشته باشد. طبق اعلام برخی منابع نزدیک به باشگاه، بازیکنان تیم از شرایط به وجود آمده برای تیم آگاه هستند و آماده اند که به باشگاه برای کاهش حقوق شان چراغ سبز نشان دهند.

خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در جلسه ای که روز جمعه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، به دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه گفت که شرایط مالی آبی و اناری ها در نتیجه شیوع کرونا در اسپانیا پیچیده شده اما هنوز این امکان وجود دارد که با در نظر دریافت برخی معیارها، شرایط را به حالت پایدار رساند.

گویا بارسلونا هیچ برنامه ای برای قطع همکاری موقت با بازیکنانش ندارد اما ظاهراً با توجه به شرایط مالی به وجود آمده این باشگاه چاره ای جز کاهش حقوق آنها ندارد.

طبق یک تحقیق به عمل آمده درباره میزان حقوق های پرداختی تیم های باشگاهی فوتبال، بارسلونا اولین تیم تاریخ است که بازیکنانش به طور میانگین در طول یک سال در حدود 11 میلیون یورو حقوق می گیرند.

طبق اعلام برخی منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، این باشگاه و چند باشگاه دیگر در اسپانیا به طور مرتب با اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا در تماس هستند تا راه حلی برای جلوگیری از وارد آمدن ضربات مالی سنگین به تیم های لالیگا جلوگیری کنند.

باشگاه بارسلونا تا این مقطع از فصل 22.1 میلیون یورو بابت صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاداش گرفته و اگر بتواند تا فینال این رقابت ها پیشروی کند، 37.5 میلیون یوروی دیگر هم درآمد کسب خواهد کرد. قهرمانی در این رقابت ها 4 میلیون یوروی دیگر به پاداش های باشگاه اضافه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1058

به "بارسلونا برای جبران ضرر های مالی ناشی از کرونا حقوق بازیکنانش را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا برای جبران ضرر های مالی ناشی از کرونا حقوق بازیکنانش را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید