انفجار منزل مسکونی و فوت 2 نفر در بیرجند ، علت حادثه در دست آنالیز است

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: دو منزل مسکونی بر اثر انفجار گاز در بیرجند تخریب و دو نفر در این حادثه فوت شدند.

انفجار منزل مسکونی و فوت 2 نفر در بیرجند ، علت حادثه در دست آنالیز است

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

علی حسینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 19 و 35 دقیقه یکشنبه شب انفجار منزل مسکونی در خیابان ایثار بیرجند به ستاد فرماندهی آتش نشانی بیرجند اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام سه تیم امداد و نجات از ایستگاه یک و چهار به محل حادثه، اضافه نمود: این تیم ها پس از انجام اقدامات اولیه و ایمن کردن محل، با همکاری تیم آنست هلال احمر اقدام به جستجو کردند که نهایتا پس از انتها عملیات جسد بانویی در زیر آوار کشف شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان نمود: در طی این حادثه متاسفانه پسر 17 ساله ای که در زمان انفجار در حال گذر از کوچه بوده، دچار صدمات شدید شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما در بیمارستان فوت کرد.

حسینی با بیان اینکه یک خودرو در داخل خانه و سه خودرو در کوچه بر اثر شدت انفجار خسارت دیدند، توضیح داد: منازل مسکونی اطراف نیز تا شعاع 30 متر دچار خسارت های جزیی شده اند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست آنالیز است، یادآور شد: آنالیز های اولیه نشان می دهد که احتمالا وقوع حادثه ناشی از نشت گاز بوده است.

انتهای یپام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1024

به "انفجار منزل مسکونی و فوت 2 نفر در بیرجند ، علت حادثه در دست آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار منزل مسکونی و فوت 2 نفر در بیرجند ، علت حادثه در دست آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید