افزایش اختیارات استان ها در حوزه اشتغال روستایی لازم است

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، سید مهدی مقدسی روز پنجشنبه در حاشیه نشست کارگروه اشتغال استان مرکزی در اراک، در جمع خبرنگاران گفت: از وزیر کار و تعاون انتظار می رود در راستای تمرکز زدایی در حوزه اشتغال پایدار روستایی، به کارگروه های اشتغال استان ها اختیارات بیشتری داده گردد و برای هر تصمیمی احتیاج به دستور العمل و بخشنامه از مرکز نباشد.

افزایش اختیارات استان ها در حوزه اشتغال روستایی لازم است

مقدسی اعلام کرد: در حال حاضر دستگاه های حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی نیز در حوزه اشتغال با این مشکل روبرو هستند که طرح های آنها باید به وزارتخانه ارجاع و برای آن تصمیم گیری گردد که این ایراد بایستی برطرف گردد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: چنانچه اختیارات استان ها در این زمینه بیشتر و به استان ها اعتماد گردد، فرآیندها در حوزه اشتغال پایدار روستایی نیز تسریع و تسهیل می گردد.

وی توضیح داد: در راستای جذب 300 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی مرحله دوم استان مرکزی و همچنین 92 میلیارد تومان اعتبار اشتغال دستگاه های حمایتی، احتیاج است بانک های عامل استان و دستگاه های مسئول و مرتبط همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا این طرح در استان به طور مطلوب و اثربخش اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 255

به "افزایش اختیارات استان ها در حوزه اشتغال روستایی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اختیارات استان ها در حوزه اشتغال روستایی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید