اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره انتشار قرارداد بازیکنان

به گزارش کشتی کروز، باشگاه پرسپولیس در پی انتشار قرارداد بازیکنان، اطلاعیه ای را صادر کرد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره انتشار قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن بیانیه این باشگاه عیناً در زیر می آید:

باشگاه پرسپولیس متاسف است عده ای که به مبالغ قراردادها و پرداختی های فصل گذشته دسترسی داشته اند با انتشار میزان پرداختی فصل گذشته و طرح ادعاهای غلط مبنی بر تسویه صد در صدی در آستانه دربی به حواشی دامن زده و موجب رنجش بازیکنان تیم شده اند و دیشب نیز در اقدامی فرافکنانه با دادن اطلاعات جدید به همان رسانه اقدام به انتشار مبالغ قرارداد و پرداختی ها کرده اما نگفته اند سرخ ها چه میزان طلب دارند.

از نگاه باشگاه و جامعه فوتبال آپشن های قرارداد هم جزیی لاینفک از تعهدات یک باشگاه به بازیکنان است و عدم پرداخت آنها یعنی بدهی به بازیکن.

عدم تسویه مطالبات فصل قبل سرخ های افتخارآفرین به رغم دبل قهرمانی آنها در فصل گذشته که به واسطه قهرمانی های قبل از آن به سختی و زحمت فراوان حاصل شده مایه شرمندگی باشگاه نزد بازیکنان است و تاسف بار است که عده ای با دادن اطلاعات ناقص به یک رسانه در آستانه دربی دست به اقداماتی زده اند که حاشیه ساز شده است. این نوع اطلاع رسانی به واسطه اینکه میزان بدهی ها اعلام نشده و بعضا ایراداتی دارد به منزله تلاش برای تخریب بازیکنان تلقی می شود نه شفاف سازی.

مدیریت کنونی باشگاه تاکید دارد چنین اقداماتی به واسطه ذکر نکردن میزان مطالبات آپشن های قرارداد به منزله تخریب بازیکنان زحمت کش و حاشیه سازی برای تیم تلقی شده و باشگاه در قبال آن نه تنها سکوت نکرده بلکه اقدامات لازم و برخی شفاف سازی ها را بعد از دربی انجام خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس متاسف است که برخی با این ادعاهای ناصحیح موجبات رنجش بازیکنان را فراهم ساخته اند. آنها باید بدانند سرخ های با غیرت که هفت قهرمانی متوالی را کسب کرده اند هرگز تخریب شدنی نیستند و در قلب هواداران جای دارند و هواداران نیز خوب تشخیص می دهند این اقدامات با چه اهداف و نیتی صورت می گیرد.

مدیریت کنونی باشگاه که 35 درصد از قراردادهای این فصل را پرداخت کرده در این شرایط اقتصادی با توجه به سه عامل بدهی های کلان سالهای گذشته و بویژه فصل قبل، صرف شدن بخشی از درآمدهای این فصل اسپانسرینگ و درآمدهای باشگاه در سازمان لیگ برای فصل گذشته و افرایش هزینه ها نتوانسته به تعهدات خود نسبت به بازیکنان و کادر فنی قبلی و کنونی عمل کند و همین مسائل عاملی شده تا مطالبات فصل قبل سرخ ها هنوز تسویه نشده و فقط پاداش چهار برد به آنها پرداخت و بر خلاف قول و قرارها باشگاه نتواند در شروع نیم فصل دوم میزان پرداختی های این فصل را همچون بسیاری از تیم ها به پنجاه درصد برساند و به همین دلیل هم مکرر از صبوری آنها تیم تقدیر و تشکر کرده است. افرادی هم که اطلاعات هدفمند و ناقص به این رسانه داده اند عملا اقدام به تخریب بازیکنان کرده اند نه شفاف سازی . چرا باید مبالغ قراردادها منتشر شود؟ چرا میزان بدهی ها به بازیکنان اعلام نشده؟

اصول حرفه ای ایحاب می کند این رسانه هم با ذکر نقل قول از افراد این ادعاها را منتشر نماید تا هر فردی که ادعایی را مطرح می کند جوابگوی اظهارات خود باشد کما اینکه مدیرعامل باشگاه شفاف و صریح در قبال این ادعاها توضیحات لازمه را داده و تاکید کرده که تسویه با بازیکنان بابت فصل گذشته یک ادعای صد درصد کذب است و انتشار مبالغ قراردها و پرداختی ها بدون ذکر دقیق بدهی ها در آستانه دربی یک اقدام حاشیه ساز است.

باشگاه تاکید می کند بیان برخی جزییات پرداختی ها به کاپیتان تیم در روز تولدش یا دیگر بازیکنان که مطالباتی از فصل قبل دارند در حالی اجرا شده که می بایست از زحمات سید جلال حسینی و سرخ ها که از ارکان قهرمانی ها بوده اند تقدیر شود و این هجمه ها در آستانه دربی جای تاسف بسیار دارد.

باشگاه پرسپولیس اعلام می دارد در پی رایزنی های انجام شده روز چهارشنبه بخش دیگری از قراردادها را پرداخت می کند اما با این وجود باز هم بابت مطالبات فصل قبل و پاداش بردهای این فصل دیونی به بازیکنان دارد و می کوشد صبوری و معرفت ستودنی آنها را جبران کند.

باشگاه به واسطه بدهی ها، پیش خور شدن درآمدها و افزایش هزینه ها در این شرایط اقتصادی با چالش های سنگینی روبرو است و روزهای بسیار بسیار سختی را در پیش رو خواهد داشت اما به همان اندازه سخت تلاش خواهد شد تا بتوان مرحله به مرحله این چالش ها را مرتفع کرد.

در چنین شرایطی طرح ادعاهای غلط و حاشیه سازی علیه سرخ ها آن هم در آستانه دربی اقدامی باور نکردنی است که متاسفانه برخی افرادی که به قراردادها و پرداختی های فصل قبل دسترسی داشته اند مرتکب شده و موجب ناراحتی بازیکنان تیم شده اند اما این اتفاقات هرگز نمی تواند همدلی ها را از بین ببرد و اتفاقا می تواند منجر به افزایش انگیزه های بازیکنان برای برتری در دربی شود و میزان علاقه هواداران به بازیکنان محبوب خود را بیشتر می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 919

به "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره انتشار قرارداد بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره انتشار قرارداد بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید