استقلال باید در لیگ برتر هت تریک کند، حالا نوبت هواداران است

به گزارش کشتی کروز، محمد نیک سیرت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال بعد از برد مقابل سایپا، گفت: استقلال مسائل فنی را پشت سر گذاشته و حالا چرخ های این تیم بهتر از اوایل فصل می چرخد. تاکتیک جدید در تیم جا افتاده و بازیکنان با این سیستم خو گرفته اند و با شرح وظایفشان آشنا هستند.

استقلال باید در لیگ برتر هت تریک کند، حالا نوبت هواداران است

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص استفاده از حداقل مهاجم در سیستم استراماچونی بیان داشت: در این شیوه نفر مهم نیست و تیم رو به جلو می رود، در موقعیت قرار می گیرد و گل می زند.

وی گفت: استراماچونی از ابتدا از بازیکنان ایرانی شناخت نداشت و وقتی تیم را تحویل گرفت و از نفراتش شناخت پیدا کرد، بر اساس ابزاری که در اختیار داشت سیستمی برای تیمش تعریف کرد و آن را به اجرا گذاشت که این هم از هوش بالای او بود.

نیک سیرت اضافه کرد: بازی با پارس جنوبی برای آبی پوشان بسیار حائز اهمیت است و پیروزی در این بازی شرایط آنان را در لیگ پایدار می کند. غلبه بر پارس جنوبی نتیجه دور از دسترسی برای این تیم نیست. استقلال باید با پیروزی در این دیدار سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر را به دست آورده و از این نظر هت تریک کند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: امیدوارم حالا که شرایط تیم خوب شده، شاهد حضور بیشتر هواداران در ورزشگاه باشیم و حمایت بهتری از تیم ببینیم. هر اتفاقی هم که در حوزه استقلال بیفتد این تیم بالاخره متعلق به هواداران است و آنها باید از تیمشان مراقبت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 680

به "استقلال باید در لیگ برتر هت تریک کند، حالا نوبت هواداران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال باید در لیگ برتر هت تریک کند، حالا نوبت هواداران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید