استقبال هواداران حزب الله از درخواست سید حسن نصرالله

به گزارش کشتی کروز، شمار زیادی از هواداران حزب الله لبنان با استقبال از سخنان سید حسن نصرالله، میادین اعتراض ها در این کشور را ترک کردند.

استقبال هواداران حزب الله از درخواست سید حسن نصرالله

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هواداران حزب الله لبنان از سخنان و درخواست سید حسن نصرالله، دبیر کل این حزب استقبال کردند.

با خاتمه سخنرانی سید حسن نصرالله که با موضوع تحولات اخیر لبنان صورت گرفت، شمار زیادی از هواداران این جنبش در لبنان، با سوار بر خودروها و موتورسیکلت های خود به خیابان ها آمدند و از اظهارات وی استقبال کردند.

فیلم یک

فیلم دو

به گزارش شبکه المیادین، همزمان با خروج خودروها در جنوب بیروت، شمار زیادی از هواداران حزب الله میدان شهدا بیروت، پایتخت لبنان را ترک کردند.

سید حسن نصرالله ساعتی پیش طی سخنرانی خود پیرامون اعتراض های اخیر، از حامیان حزب الله خواست میدان ها و خیابان های تظاهرات را ترک نمایند.

او گفت که به دلیل تحولات و نتایج این اعتراض ها و سؤال ها و شک و نگرانی هایی که در خصوص این تظاهرات است، از هواداران حزب الله می خواهد در اعتراض ها مشارکت ننمایند؛ چرا که این جنبش نمی خواهد در خصوص اتهام و پرسش قرار گیرد.

تظاهرات مردمی در لبنان از 24 مهر ما در اعتراض به وضعیت بد مالی و معیشتی و اقدام دولت در وضع مالیات بعضی از بخش های خدمات رسانی شروع شده وارد دومین هفته خود شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 685

به "استقبال هواداران حزب الله از درخواست سید حسن نصرالله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال هواداران حزب الله از درخواست سید حسن نصرالله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید