اجرای 110 بازدید نظارتی از کارگاه های صنایع دستی بندر ترکمن

به گزارش کشتی کروز، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندرترکمن از 110 مورد بازدید نظارتی از کارگاه های صنایع دستی شهرستان در سه ماهه نخست امسال اطلاع داد.

اجرای 110 بازدید نظارتی از کارگاه های صنایع دستی بندر ترکمن

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، محمد نصیری خلیلی امروز سه شنبه 23 تیرماه 99 با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست امسال حدود 50 بازدید برای صدور و تمدید پروانه فراوری انفرادی، 40 بازدید مشترک به همراه کارشناسان اداره تأمین اجتماعی در راستای راستی آزمایی هنرمندان بیمه شده و 20 بازدید مشترک به همراه کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای دریافت تسهیلات در حوزه صنایع دستی شهرستان اجرا شده است.

او بیان نمود: هدف از بازدید کارگاه های هنرمندان صنایع دستی نظارت بر فراوری بهتر و بیشتر، شناسایی مسائل هنرمندان در امر فراوری و فروش و هدایت هنرمندان برای فراوری محصولات با کیفیت مناسب تر و متناسب با سلیقه روز است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر ترکمن اضافه نمود: بیشترین مسائل هنرمندان افزایش قیمت مواد اولیه و نبود بازار فروش با توجه به شیوع کرونا و سیل سال گذشته است.

او با اشاره به این که علی رغم مسائل پیش آمده در حوزه صنایع دستی، هنرمندان جزو اولین اقشاری بودند که برای یاری به مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پا به عرصه گذاشتند، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری، سه هنرمند صنایع دستی شهرستان حدود 3000 عدد ماسک فراوری کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1315

به "اجرای 110 بازدید نظارتی از کارگاه های صنایع دستی بندر ترکمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 110 بازدید نظارتی از کارگاه های صنایع دستی بندر ترکمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید